Tacksam

Hej vänner!
 
 
♥♥♥
 
Den här helgen försvann verkligen fort och jag var helt slut efter den igår, borde ju vara tvärtom =) Andreas var och jobbade på en curlingturnering så från torsdag till söndag så såg vi honom knappt här hemma. Som tur var så har jag ju underbara föräldrar som var här och hjälpte mig för ekvationen att få ihop allt är inte alltid enkel när alla vill ha sin dos av uppmärksamhet ;) Felicia var även bjuden på kalas så på lördagen drog jag, Vidar och Felicia iväg på kalas och jag fick träffa min fina fina vän som jag inte sett på alldeles för länge ♥
 
Det var inte mycket men jag bakade en kaka som tack till mina föräldrar. Jag önskar jag kommer kunna göra lika mycket för mina barn som dom gör för mig ♥
 
 
Igår fick vi besök av min farmor & farfar som hade köpt en liten present till lilla V, vi har fått så himla mycket fint till vår lilla skatt =) Tänk...jag tror min farfar berättade att Vidar var deras fjortonde barnbarns barn, vilken lycka att man faktiskt kan få vara med om något sådant i livet.
 
Min farfar och Vidar ♥
 
 
 
 
Men nu ska jag gå och umgås med mina älskade barn som jag precis stoppat i lite mellis efter hämtning på förskola och skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0