Känner livet i mig igen!

 
 
Usch och fy vad jag blev dålig i den där otäcka mjölkstockningen, feber i flera dagar och ont i hela kroppen. Men efter några dagar med värktabletter, värme, massera och tok mycket amning så släppte det lagom till helgen. Så helgen blev riktigt välkommen då vi var trötta efter veckan och det blev en väldigt lugn helg med en mysig middag hos min bror.
 
Igår var det dags för vägning och mätning på BVC och Vidar vägde nu 4 260 g och var 52 cm lång. Han gillar mat den här lilla och hade på 1,5 vecka gått upp 540 g. Han blir nog en liten tjockis som sin bror =) Idag har jag klickat hem lite nytt på nätet bla saker till barnens rum där vi fixar på för fullt, även lite fina nya kläder till Felicia. Så nu hoppas jag det går fort tills dom kommer så jag får hämta ut paket och fixa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0