På min arm

I den här påsen dolde sig den fantastiska presenten jag fick =) 
 
 
Min man han kan han... idag när jag kanske behövde det lite extra då jag varit ganska trött och sliten hela dagen. När jag äntligen fick bort mjölkstockningen så fick jag det på andra sidan istället, så på em fick jag bädda ner mig i sängen och ta med mig barnen så fick dom pyssla i sängen med mig för då var jag inte kaxig. Men då kom han med den finaste överraskningen av dom alla, något jag tittat på och önskat mig i många år men inte unnat mig själv. Efva Attlings fantastiskt stilrena klocka, My First.
 
Jag fick den av han och barnen med motiveringen att jag var världens bästa mamma och varje gång jag tittar på klockan skulle jag tänka att den bästa tiden är den när jag är med dom. Dom som betyder allra mest för mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0