Phu...jag klarade det!

Ni är helt fantastiska!
 
Idag är första dagen som jag är hemma själv på den här föräldraledigheten, idag började Andreas jobba igen efter sina 10 "pappadagar" hemma och idag blir lilla Vidar två veckor =). Jag var lite nervös för att klara av att ha alla tre klara och vara med Felicia på skolan till 08.00, och eftersom Andreas börjar redan kl 07 så måste jag klara det mesta själv. Men med bra planering och förberedelse kvällen innan så gick det riktigt bra och vi hade en harmonisk och fridfull morgon och det blev inte ens stress mot slutet =) Men så har jag ju världens bästa storasyster till hjälp som jag tror tycker om att få känna sig lite duktig så hon hjälper verkligen sin lillebror med allt. Och frågar man Valter så får man bara till svar "inte mamma, Lita" =)
 
Annars har Vidar hunnit fira sin första namnsdag, börjat vara vaken aningens lite mer om dagarna och jag hoppas han växt på sig lite. Imorgon är det dags för första vägningen sen läkarbesöket förra veckan.
 
Nu har jag suttit och jobbat en stund och lilla V sover gott så nu ska jag fortsätta att ta en stund i tvättstugan och stryka lite tvätt. Längtar redan efter att få hämta hem mina stora troll och då tror jag vi måste ut och leka en stund för vilken fantastisk sensommardag vi har idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0