Soft helg

Tror någon längtar efter lite snö ;)
 
Här har helgen verkligen gått i lugnets tecken, även om jag är hemma på veckorna så är det så skönt då ingen ska till skola eller förskola och dessutom mycket mysigare att vara hemma tillsammans. Jag lät Valter ha lite ledigt även på fredagen så vi hade en riktigt mysig dag ute i solen. Idag har vi varit och tittat på stora skatten som hade fotbollsmatch, tyvärr blev det förlust men dom kämpade på bra. Tyvärr så slutade helgen med att Valter nu har 39 graders feber och själv känner jag en början till mjölkstockning, aj aj aj. Känner mig lite ynklig och mår lite sisådär... Så ikväll blir det en tidig kväll för flera av oss.
 
Hann med en sväng på KappAhl idag då dom hade 20 % på ett köp och jag hittade väldigt mycket fint till Vidar från Newbie, måste visas imorgon =)
 
 
 
 
Hoppas ni får en fortsatt mysig söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0