Viktstatus

Liten badkille ligger och kikar...
 
 
Här har vi haft hembesök av BVC till morgonen, viktkoll på lille Vidar och lite allmän koll på läget =) Viktkurvan såg väldigt bra ut och vågen stannade nu på 3 720 g så nu har han gått över sin födelsevikt igen, känns skönt!
 
Nu har V fått lite mat och jag har ätit lite mellis så nu ska jag bädda ner honom i vagnen och ta en liten promenad på affären för här har vi fantastiskt väder även idag. Tror det även får bli lite trädgårdsfix om jag hinner med det innan hämtning på skola och förskola.
 
Dessa två fnittrande tjejer hade jag här hemma igår på eftermiddagen, och numera stänger
dom in sig på rummet så mamma inte ska störa.... liten börjar bli stor =)
 
Och den här killen kröp upp i sin säng med "ajpen" som han kallar den =) Så mycket 
sällskap fick jag av mina barn ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0