You rock my world!

Hej vänner!
 
Igår hade mitt stora hjärta skolfotografering på skolan, vi har lite som "tradition" att till den får hon följa med och shoppa nått nytt till fotograferingen. Den här gången visste hon redan vad hon ville ha så en ny klänning blev det =) Och hon var så fin när hon struttade iväg, min fina...
 
 
 
You rock my World! Du och dina syskon, jag älskar er till månen och tillbaka...
 
 
Idag har vi en rätt så kall men strålande fin höstdag här så jag ska skynda mig att plocka och fixa lite här hemma en stund medan mini sover och sen ska jag ta en promenad innan skatterna ska hämtas.
 
Känner att det suget för att fixa här hemma har riktigt kommit med hösten och det finns så mycket fint i alla inredningsbutiker på nätet, men först ut är att barnens rum ska bli helt klara och än är det lite saker kvar och jag väntar på lite paket jag beställt =)
 
Den här byxdressen är dagens tips från mig, den låg i paketet från Zara jag fick för några dagar sedan. Den var så fin på Felicia och hon älskade den!
 
 
 
Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0