Namnsdagsbarn

 
 
 
 
 
Idag har min stora skatt namnsdag, Felicia ♥
Namnsdag har alltid uppmärksammats och uppvaktats med något litet i min familj, och alla anledningar till att fira är ju bra =) Så häromdagen klickade jag hem några små paket till henne och även mormor & morfar kom förbi med paket. Ett lyckligt namnsdagsbarn var det.
 
Igår kom dessutom hennes iPhone, en 6:a... har inte ens jag?! Nee jag tycker nog inte att en 7-åring behöver det, men hon ville ha det så hon kämpade på och sålde jultidningar, satte upp det som mål och uppfyllde det. Jag kan inte annat än beundra henne, hennes vilja, hon kommer komma långt på den...och även ge mig ett och annat grått hårstrå och lite magsår ;)
 

Jag älskar dig till månen och tillbaka, kan inte förstå att du om några månader fyller 8 år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0