Pustar ut

 
 
 
 

Ni förstår varför jag nyper mig i armen ibland va? ♥
 
 
Som jag älskar dig för att du alltid vet...vet när jag behöver det där lilla extra, utan att jag ens behöver säga det. Min fina, min man, min stora kärlek ♥
 
Sitter med en kopp te och en rostmacka och njuter av lite tystnad och egentid, laddar batterierna lite. Andreas är och handlar och alla barnen sover. Felicia stackaren är sjuk, har varit hemma två dagar från skolan nu och igår började hon bli rätt pigg och febern var i princip borta men så imorse när hon vaknade så kände hon sig sämre igen. På eftermiddan hade febern stigit till 39 grader och hon har varit mycket krassligare än igår...
 
Vidar vår lille solstråle blir 5 månader idag, och det innebar även ett besök på BVC med både läkarundersökning och vaccination. Läkarundersökningen gick strålande, allt såg bra ut! Vågen stannade på 8 138 g och längden 67,5 cm. Liten blev såklart ledsen av sprutorna men det gick ändå bra.... men sen på eftermiddan fick han såå ont i benet, uff vad han grät (läs skrek) i flera timmar. Fick sen i han Alvedon och då lugnade det ner sig och han kunde somna. Men inte lätt då ett barn är sjuk och vill ha mamma nära, ett annat barn har jätte ont och klarar sig inte utan mamma och sen det tredje barnet som mår bra bara ropar "maaamma, kom på mitt kalaaaaas" ♥♥ Då känner man sig lite splittrad och plågar sig själv med att tänka tusen sätt att vara en bättre mamma på. Men kvällen avslutades med att hela familjen spelade memory tillsammans och då la sig ett lugn över vita huset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0