Godmorgon måndag!

 
 
 
 

Det är tur Valter har fått klippt sig efter det här kortet ser jag nu ;)
 
 
 
Ny vecka och här har vi avverkat ännu en helg med feber och förkylning, usch vad less jag är på bacillerna, nu får det vara nog! Valter har varit riktigt hängig i helgen och tempen gick över 40,0 på lördag kväll och det är verkligen inte roligt... Men idag är det betydligt bättre. Felicia har också varit lite hängig men hon kändes rätt pigg och är på skolan idag. Senaste tiden har varit väldigt hektisk med mycket födelsedagar och annat, vi har firat Felicia som fyllde 8 år och Vidar blev 7 månader i fredags, stoppa tiden någon ;)
 
Men idag tänkte jag kanske göra lite påsk här hemma, brukar verkligen inte ha mycket saker men lite kan ju vara mysigt =) Sen när jag hämtat tjejerna från skolan så tror jag ska plocka fram pyssellådan och påskpyssla lite =)

Kommentarer
Postat av: Indra

hej på dig! Jobbigt med alla vinterbaciller. Hoppas ni får hålla er friska snart. Ville bara tacka för ditt tips på den fantastiska "bountykakan" du lade upp receptet på för ett tag sedan. 😃 Den har gjort supersuccé både här hemma, bland familj och vänner och på Håkans jobb. Fullkomligt livsfarlig! 😄 Ha det så gott! Kram/Indra

2015-03-23 @ 09:56:48
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0