En första gång för allt

 
 
 
 
 
Idag har Felicia sprungit sin första springtävling, Maxiloppet, ett 700 m långt lopp för barn mellan 4-12 år. Blev betydligt fler barn än vad någon räknat med tror jag, iaf över 300 st, jätte kul! Började med uppvärmning med Friskis och Svettis och sen gick starten för loppet. Efteråt fick alla som deltog en goodiebag från Ica Maxi. Felicia vaknade dock upp förkyld imorse men hon sa att hon orkade springa så då fick hon göra det, men ikväll var orken som bortblåst och det var bara tårar hela tiden och även lite feber var det. Jaa det är väl så när förskolan drar igång igen... men strax efter sju bad hon om att få gå och sova så då fick hon göra det min älskade skrotråtta. Jag kände mig lite otillräcklig som mamma ikväll när båda två grät samtidigt och ville ha min uppmärksamhet, men jag lovar er mina skatter att jag gör mitt bästa hela tiden ♥
 
Efter loppet hade Felicia bestämt att hon skulle gå med mormor på stan en sväng och det förstår jag för det var ingen dålig goodiebag hon fick av mormor, innehöll en hel del nya kläder inför hösten. Även Valter fick en påse med kläder, så mycket fint till dom båda, vad säger man?! Medans vi var på stan så fixade min pappa med lekstugan här hemma och den blir så himla fin. Mina barn har verkligen världens bästa mormor och morfar ♥
 
Kraam Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Heja Heja

2012-08-25 @ 21:37:07
Postat av: Andreas

Heja Heja

2012-08-25 @ 21:37:08
Postat av: Rickard

Gud så söt hon är.

Svar: Jaa visst är hon ;)
Anna

2012-08-26 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0