Hemma själv

 
Imorse tidigt så kom taxin för att hämta Andreas som har åkt till Schweiz över helgen på tävling, och eftersom det är torsdag ska jag skjutsa Felicia till sin pappa i em så i helgen blir det bara jag och Valter hemma, får se vad vi ska fylla våra dagar med. 
 
Efter att jag lämnat Felicia på förskolan imorse så åkte jag en snabbis och sa hej till min farmor & farfar, kände att det var alldeles för längesedan jag hälsade på dom. Har även hunnit med att bjuda min pappa på lunch och sen var det dags att hämta F igen. Hon var riktigt så här "förskoletrött" när jag hämtade henne, höll på att bryta ihop ena stunden och i nästa stund gapflabbade hon. Men nu har hon fått lite mellis så nu är energin på banan igen =)
 
 
Paket har vi hämtat ut idag också och två häromdagen, och allt var super så det behålls, en var tom en julklapp så jag kan visa bild sen när jag kommer hem igen =)
 
 
Nu ska jag röjja undan lite på nedervåningen, makalöst vad snabbt det ser ut som ett världskrig har gått fram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0