Soffläge

Båda barnen sover och Andreas är på möte så jag har faktiskt hällt upp en skål med godis och intagit soffan framför Bonden och sen är det Greys, onsdagar är verkligen min "tv-kväll" =) Men jag tänker försöka att vara lite duktig och varva med lite plock i reklampauserna, känns mycket bättre att gå och lägga sig när dagen är undanplockad. Har tusen "måsten" att göra här hemma egentligen, men nu blundar jag lite för det. Valter fick ikväll hela smakportionen gröt för första gången och han tycker verkligen det är jättegott nu, riktigt hugger efter skeden =) 
Tänk om det skulle bli så att han skulle sova hela natten när han väl äter en hel riktig portion, hoppas kan man ju iaf göra =)
 
 
Mys med pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0