Trötta trion

Felicia och jag startade dagen ned att gå på familjegympa tillsammans, så mysigt att göra något bara vi två. Efter det har dagen bara gått i ett. Felicia var hos en kompis och lekte på em och då passade jag på att tvätta, stryka, rensa bort alla Valters urväxta kläder och börja rensa lite i det som ska bli Valters rum, avslutade allt med en promenad :)

Dagen avslutades sen med middag hos mina föräldrar och vi var tre trötta som kom hem, skatterna sover sött och nu ska jag göra dom sällskap. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej där!

Jag heter Caroline och är skribent för tidningen Vi Föräldrar. Jag gillar verkligen din blogg, superfin. Undrar om du eller någon annan du känner (med barn under 2) skulle vilja vara med i en enkät i ett reportage jag ska göra? Det ska handla om hur relationen till ens egen mamma och pappa förändras när man blir förälder. Man kanske tycker olika om något, kanske förväntar sig mer barnvaktstid… lite om hur man pratar kring det och hur man löser det. Skulle du vilja vara med i det reportaget? Maila gärna [email protected] så kan jag berätta mer.

:-]

Caroline

2012-10-07 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0