Check på två

Torsdag idag och det innebär åka till pappa för stora skatten, tog med mig både Valter och Andreas när jag skjutsade henne idag för vi skulle uträtta lite ärenden och passa på att besöka Lager 157 som hade premiär idag. Åh där fanns det väldigt mycket fint, hittade främst lite till mig och Felicia men det var en FRUKTANSVÄRD kö till kassan så jag la tillbaka mina saker och åker dit nån annan gång.... över en timme i kö, nej tack =)
 
Men vi kom hem med både en diskmaskin och kaffebrygg så nu kan vi sätta check på det, ska bli helt underbart att slippa handdiska. Nu är det bara köksfläkt kvar och det hoppas jag vi hittar en snart.... för just nu luktar det pizzeria här hemma och det är ju sådär kul. Hann även in en snabbis på IKEA för att fylla på ljusförrådet, sinar fort där nu i höst/vinter mörkret.
 
Nu krypa upp i soffan med en kopp te innan sängdags, imorgon är jag ledig, underbart!
 
 
Min fina hortensia som jag köpte som fredagsblomma förra veckan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0