Blogg till Bok

Efter att jag för ett tag tappade många års bloggande så har jag varit lite rädd för att det hända igen och då kanske inte det går att fixa. Det skulle ju vara väldigt kul att ha blogginläggen kvar till senare, så jag blev jätteglad när jag surfade runt ikväll och hittade Blogg till Bok så jag ska absolut lämna in och göra en bok för varje år där, superkul! Beställer man dessutom innan 16 dec så får man 20 % med koden: JULBOK
 
En alldeles perfekt julklapp till sig själv =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Indra

Tack för det här tipset Anna! :-) Har aldrig hört talas om det, men ska definitivt testa det! Hoppas allt är väl med er där uppe i snön? :-) Ni verkar dock ha det bra mycket mildare än oss här nere med våra -17 som vi hade igår. :-P
Kram//Indra

2012-12-08 @ 02:15:57
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Anna

Nee inte jag heller, men visst låter det bra =) Jaa inte jätte kallt har vi haft nu senaste dagarna men vi har MYCKET snö istället... Annars är allt bara jättebra, hoppas det är de med er också!

Kramar Anna

2012-12-08 @ 21:35:10
Postat av: Fia

Måste kolla med Kakan - hon har beställt med nåt företag å det gick sådär.... :-\ Återkommer!!!

2012-12-08 @ 23:25:12
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0