Plötsligt händer det...

Valter har inte varit så förtjust i flaskan, tagit ersättning några få gånger men då är det inte speciellt mycket han fått i sig. Välling det ratade han direkt jag provade, försökte ett gäng kvällar men han bara spottade och fräste så jag tänkte att det var lika bra att ge upp för ett tag. Men så ikväll tänkte jag att... ikväll händer det och jag chansade och han tog flaskan direkt och drack upp allt, och verkade till och med gilla det =) Får se inatt om det blir hit eller shit, får hoppas han inte får ont i magen iaf.
 
 
Älskade fina sötnöt... ikväll när han somnade låg han och strök mig på kinden för att känna så jag var där ♥

Kommentarer
Postat av: AndreasAndreas

Jag trodde rubriken betydde att min trisskalender äntligen burit frukt :-)

2012-12-08 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0