Tacksam

Ikväll har mina föräldrar varit barnvakt så jag kunde ha mitt pass, trodde inte det skulle gå så bra med anledning av hur det varit på sista tiden men det gick bra och det var riktigt skönt att komma iväg och träna. När jag kom hem så stog även middagen på bordet, underbara mamma och pappa, vad skulle jag göra utan dom?! Oändligt tacksam för allt dom gör för oss ♥
 
Nu sover båda barnen och här har det blivit dusch, undanplockning och en stund i soffan och snart ska jag ge mig i säng. Imorgon väntar mamma/barn pass igen, endast två kvar och sen är det slut på det passet men det har varit väldigt roligt att hålla i det den här terminen =)
 
 
Felicia med bästa morfar och mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0