Vecka 5

Eftersom det varit sånt strul med bloggen så blev det ingen rapport förra veckan hur det hade gått. Men det fortsätter sakta men säkert neråt och den här gången stod vågen på - 14,9 kg. Jag har inte varit så duktig med promenaderna på sista tiden för tiden bara försvinner tycker jag så där kan jag helt klart bättra mig. Däremot har jag försökt vara duktig och kört några olika plankövningar morgon och kväll. Dock inte dom sista dagarna då jag fick en hemsk nackspärr men nu är det bättre så imorgon kör vi igen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad du är duktig ;)
Själv går bara vågen upp nu under semestern ;/
Har haft nackspärr jag med, såå grymt jobbigt men det känns bättre idag ;)

2012-07-03 @ 09:04:49
URL: http://www.famkassberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0