Galet

Den här veckan har bara sprungit iväg, vet knappt vad jag gjort men dagarna har bara försvunnit =) Men jag har gått omkring och njutit i min lilla "bubbla" och tittat ner på min fina ring och bara varit allmänt lycklig =) Men nu är det härliga fredag och jag ska njuta av en mysig helg med barnen. Andreas åkte iväg på tävling igår så han blir borta till på söndag, trist, men så är det ibland. Valter har ju hunnit med att bli fyra månader också så senare idag kommer ett inlägg som sammanfattar honom nu, är väldigt kul att kunna se tillbaka på dessa.
 
Men nu ska jag ta tag i den här dagen och pyssla på och göra fredagsfint här hemma!
 
 
Bästa kompisar ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, gullungar!

Svar: Jaaa <3
Anna

2012-10-05 @ 10:36:17
Postat av: AndreasAndreas

Dubbelpartners

2012-10-05 @ 16:56:14
Postat av: Sandra

Wow! Dunderlika bästisar!!

2012-10-06 @ 12:55:36
URL: http://www.famaltin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0