Grattis Valter!!!

Idag blir lilla V hela 5 månader och det firade han med att vända sig för första gången =) Trodde nästan han skulle hoppa den biten eftersom det dröjt så pass länge men idag kom det, från mage till rygg.
 
Vilken underbar dag vi har idag, snön ligger kvar på backen, klarblå himmel och sol... tror det är någon minus också. Ska promenera på stan lite senare då det inte blev så mycket "att fixa ärenden igår" då min plånbok låg i mammas väska och hon var i stugan så jag får göra det idag istället. Sen ska vi förbi min mormor och fika lite och jag hoppas även hinna pyssla på lite i Valter och Felicias rum idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia o Hugo

Söta fina lilla stora kille <3

2012-10-27 @ 22:42:41
URL: http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0