Min fina

Jag stannar dagligen upp och tittar på dig och känner sådan värme, tänk att du faktiskt är min, jag är en riktigt STOLT mamma. Just nu så kommer det så mycket roliga uttryck och funderingar samtidigt som det kan komma humörsvängningar deluxe, men min lilla tjej som håller på att bli stor, himmel vad jag älskar dig. Du ger mig så mycket tillbaka, små enkla ord som det du sa till mig i bilen påväg till förskolan imorse "jag saknar dig fastän du sitter i framsätet och jag i baksätet för jag tycker om dig så mycket", inte konstigt man får torka en tår ibland. Jag kämpar med dåligt samvete för jag inte kan ge dig så mycket tid som jag vill alltid på kvällarna nu när vi är så mycket själv, men jag gör mitt bästa och det hoppas jag du känner min skatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0