När blev du så stor?

Idag vaknade jag upp med en grym träningsvärk, körde första gympasset på länge i måndags...ben dessutom, ojoj vad de känns idag.

Igår när V låg på vår säng så kände jag bara, var har tiden tagit vägen?! Han var ju nyss en liten räka som låg i babysittern med en massa filtar runt sig... Tänk att det nu kan kännas så självklart att han är en del av vår familj, lilla bustroll <3

Jag har nog fått honom för mina synder, vi har ännu ingen grind nere i trappen och igår tog han och klättra upp till övervåningen alldeles själv, inget stoppar honom. (Självklart gick jag bakom) Har även så smått börjat flytta händerna och gå utmed möbler och även mellan möbler nån gång.

Nu ska jag iväg på stan och göra lite ärenden, hämta stora skatten och sen en sväng på Öppna förskolan.

Ha en bra onsdag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0