Att äntligen få träffas

Åh så underbart det var att få träffa mitt hjärta idag, och så galet underbart det var att känna hennes längtan och hur glad och längtansfull hon var. Jag fick så mycket kramar och så mycket närhet och hon höll mig hårt i handen, själv snusade jag in mig i hennes hår och hud och bara andades in lukten och njöt. Min fina fina skatt, nu saknar jag henne nått kopiöst, men om två dagar kommer hon för att vara här en längre period och då ska vi leka, mysa, bara vara och åka på lite semester.
 
Vi var på Cirkus Elvira, vi var i lekparken, vi åt lite lunch och vi fikade =) Det blev en heldag och det var en fantastisk dag. Hade tänkt att hinna med IKEA när vi åkte hem men det blev för sent så det kanske får bli en sväng dit imorgon. Vi behöver ett nytt skåp för alla fina bröllopspresenter, fick så mycket så vi har inte ens plats för allt =)
 
Nu ska jag krypa ner i soffan en stund, känner mig helt slut efter den här dagen...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0