Kalassöndag

Idag har det kalasats mest hela dagen, först var Felicia på kalas hos en kompis och sen har vi även varit och firat min pappa tillsammans med hela släkten. Nu sitter vi alla och är väldigt trötta efter en intensiv helg så ikväll tror jag vi är riktigt bekväm och äter lite hämtmat. Ska försöka hitta lite ork till en stund i tvättstugan och en liten "plockaundanrunda" så vi är laddad för ny vecka. En vecka som jag hoppas inte kommer innehålla vattkoppor på lille V då Andreas tyvärr åkt på bältros, stackaren.... för bara några veckor sedan var det hjärnhinneinflammation så nu hoppas vi att han fått vara sjuk för ett tag. Tycker vi har haft lite otur med sådan tråkigheter på sistonde och även materiella saker som självklart alltid går att ersätta men det är bara så surt när det alltid kommer samtidigt...Senaste månaden har vår kaffebrygg, vattenkokare, diskmaskin och köksfläkt gått sönder =(
 
Igår blev det Gladiatorerna hela dagen och även om det blev ganska långdraget så var det riktigt roligt och spännande, blir kul att se när det kommer på tv. Kvällen avslutades med middag hos vänner så nu ikväll blir det väldigt soft här hemma =)
 
 
Min fina skatt som gör sig ordning för kalas
 
 
 
 
Vem är den här fina stora killen som hänger i mitt vardagsrum =)
 
 
Cooling ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0