Välkommen maj!

Brrrr....blev en ganska kylig start på denna vårmånad, hoppas verkligen det vänder tillbaka snart och blir sådär skönt som vi hade tidigare. Här har det i dagarna två varit riktigt "april väder" med sol, regn och snö omvartannat.
 
Valborg firade vi hemma hos oss tillsammans med vänner och det var en riktigt trevlig kväll, som alltid =) God mat, bästa sällskapet och barnen lekte och var nöjda och glada ♥ En kompis till Felicia stannade på sleepover och på förmiddagen kom ytterligare en så här har det varit fullt hus med fnittrande tjejer hela dagen, vi avslutade det med pannkakor och nybakt sockerkaka innan det var dags för henne att åka till pappan några dagar.
 
Nu väntar jag på min Focaccia som är på jäsning, imorgon är det egentid och date med tjejerna med plockmat, surr och vin tänkte jag skriva.... men inte för mig =)
 
 
 
 
Show av tjejerna =)
 
 
Påhittiga grabbar =)
 
 
Finaste Oskar ♥
 
 
Lyckan är att få leka med stortjejerna
 
 
Kvällens efterrätt som blev fantastiskt god
 

Dagen avslutades med pannkakslunch
 
Kram Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0