Vänner och familj!

Igår var jag och träffade mina "sundsvallstjejer", var alldeles för länge sen vi sågs så det var så himla mysigt att äntligen få träffas. Vi hade knytkalas och åt massa gott och satt pratade ända tills jag skulle köra hem igen. Kvällen bjöd på både skratt och tårar, vänner och familj är verkligen de som står mig närmast och när någon inte mår bra och är ledsen önskar man så att det fanns något man kunde göra för att allt skulle bli bra igen ♥
 
Idag kom stora skatten hem igen efter lunch och då tog vi några timmar med lite shopping på stan, hon och jag. En ny jacka till Felicia, skor till både V & F och lite annat smått och gott... har shoppat på mig rätt mycket fint i veckan så det får nog bli ett shoppingtips snart =) En ny rockring var nog dagens höjdpunkt och det var en studsande glad tjej som gick brevid mig hem, enda nackdelen var att vi hamnade mitt i en hagelskur så vi var genomblöt när vi kom hem igen =)
 
Nu ska vi duka upp massa gott här hemma och bädda ner oss i soffan och ha filmmys, Bröderna Lejonhjärta är kvällens film.
 

Här blev det grillat igen till middag, älska våren och sommaren!
 
♥ Kram Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0