Ingen dans på borden


Här är det lite småsegt idag efter två riktigt dåliga nätter och sömnkontot är på kraftigt minus nu. Först igår natt åkte jag på mjölkstocknig och feber så jag sov riktigt dåligt. Inatt har Vidar haft magknip, Valter ramlade ur vår säng och Felicia hade mardrömmar. Ingen bra kombo! Så ingen dans på borden kommer det bli här idag. Men Valter är piggare idag så imorgon blir det förskola igen.

Jag har de senaste dagarna fått ett litet ryck med att rensa, slänga och sälja bort sånt som bara ligger, så skönt! 

Men nu blev jag lite piggare för nu kom min man hem med ett paket till mig, men det får inte öppnas förrän stora skatten kommer hem. Får visa lite senare vad de var i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0