Baka liten kaka

 
 
 
Idag hade vi en sån där "mellandag", Valter var pigg men ändå inte... för rastlös och pigg för att vila, men inte riktigt orken och tålamodet för att göra så mycket. Sol och plusgrader ute så vi gick ut för att få lite frisk luft, gick bra en stund sen ville han gå in. Vi spelade lite spel, han orkade en liten stund. Vi byggde lite pussel, han orkade en liten stund ;) Och jag har tittat på Totte bakar femhundra gånger tror jag ;D Så när jag föreslog att vi skulle baka en kaka så jublade han.... orkade dock inte vara med hela tiden där heller, men rätt så länge ändå =) Silviakaka blev det idag, enligt storasysters önskemål.
 
Lillebror däremot har varit på ett strålande humör, och det senaste i utvecklingen är att han ligger och säger "dadadada" heela tiden, och bara ler och dreglar konstant...undrar om det kan vara bissingar på g?!
 
 
 
 
 
Nästa vecka har vi lite födelsedagar i huset och en är lite viktigare än den andra.... vi får en 8-åring i huset ♥ Så imorgon ska jag åka och shoppa lite födelsedagspresenter.
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0