Adventsvecka!

Jag känner mig så utsövd idag, har sovit mycket i helgen och Felicia sover bara bättre och bättre för varje natt... imorse vaknade hon inte förrän halv sju. Har annars vaknat runt fem också har jag lyft över henne till vår säng och efter ett tag har vi somnat om... men det här med eget rum verkar vara toppen för henne :) Ska försöka få in lite nya sovrutiner med henne på samma gång, hon har ju tidigare velat somna om efter bara ca en timme igen men på slutet har jag märkt att hon orkar vara vaken längre och längre stunder på dagarna. Så nu höll jag henne vaken till halv nio då hon fick gröt och nu sover hon sött ute i vagnen.. får se om det blir bättre rutiner, inte alltid så lätt att veta!

Idag har vi inga planer, skulle egentligen ut till Vicky och Irma men när Vipsy ringde mig igår så trodde jag det var en "ful gubbe" som ringde för hon lät fruktansvärd på rösten, tokförkyld! Så dom planerna blev inställd. Ska passa på att göra mig ordning nu sen plocka lite här hemma och på eftermiddan blir det en prommis när hjärtat ska sova.

Vad ska ni göra idag? Vilka är ni som läser här... jag blir ju nyfiken ;)

Tomten

Felicias första möte med tomten, hon ÄLSKAR den och bara spritter med benen när hon ser den :) Tänk nu är det inte ens en vecka kvar till Advent... nu får vi pynta och göra fint i våra hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0