Dagens besök på kyrkis

Kyrkis idag blev ett jätte lyckat besök, jätte söta pensionärer som drev det och man kände sig riktigt välkommen när man kom dit. Alla som var där var också jätte trevliga och tyckte det var jätte roligt att vi kom dit. Sånt tycker jag om :) Lokalerna går inte alls att jämföra med dom nere på stan, men dom är ju alldeles nya och som vi säger, det är insidan som räknas :)

Nu sover hjärtat på balkongen och jag har ätit en lite lättare lunch och nu dricker jag kaffe, STOR kopp för jag har väldigt ont i huvudet idag, jobbigt! Ska snart klä på mig igen och ge mig iväg på apoteket och sen på Bvc för vi ska vaccinera Felicia mot pneumokocker idag, dyrt men absolut värt det! Hon är värd det allra bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0