Duktig mama!

Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Har lagat hemmagjord barnmat mest hela dagen, fick ihop hela 40 måltider!! Känns helt lovely :) Felicia fick smaka både till lunch och middag idag, köttfärs med potatis och morot blev det första hon fick äta... hon var tyävrr inte överförtjust men åt iaf mer till middag än lunch så hon kanske behöver lite tid på sig att vänja sig vid konsistensen och kryddningen... jag hoppas de iaf :) Annars så blev det även fiskgratäng m. potatis, kycklinggryta m ris och köttfärssås m spagetti. När jag insåg att jag inte hade burkar så det räckte till allt så tog jag en prommis till Ica Nacksta, kändes super bra när jag väl kom fram :) M kom dit med bilen så jag skulle slippa gå hem men vi förstörde min prommis med att äta på Big Boy efter... jaja man lever bara en gång :)

Nu är M och hyr en film så jag ska plocka undan lite här sen ska vi bara mysa i soffan hela kvällen, såå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0