Egentid

Jag hann inte riktigt med mig igår som vanligt... :) När M kom hem så åkte jag direkt iväg på Ica Maxi för veckans storhandling så nu finns det massor med gott hemma, love it! Helt hysteriskt med folk ute i Birsta så det tog sin lilla stund bara att handla. Hem med lite mat till M som inte ätit någon lunch och höll på att hungra ihjäl, grillad kyckling och smoothie, gott :) Har blivit helt galen i smoothies nu, perfekt mellanmål att göra hemma och Felicia gillar det jätte mycket oxå :)

Lite senare på eftermiddan dök mamma & pappa upp som skulle vara barnvakt till Felicia då jag och M skulle få lite tid tillsammans. Vi gick först ut och åt på Oscar, hur gott som hellst och sedan vidare på Bio. Vi såg filmen American Gangster, fick inge toppen betyg av mig den var lite för lång och lite för seg... skäms till och med att säga det men för första gången i mitt liv råkade jag blunda till någon gång under filmen. Efter god mat och ett glas rött vin och krypa ner i fåtöljen på bion så höll jag på att döö av trötthet :) Skämmes! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0