En ny vecka

Så var det en ny vecka igen och massor med möjligheter att göra något nytt :) Själv ska jag försöka "ta tag" i massa saker den här veckan... saker som jag tänkt länge att jag ska göra men som inte blivit av, känns som det är dags nu :)

Först ska jag uppdatera kring Felicias sömn på nätterna... Det blev som jag trodde att det var för bra för att vara sant, tur att jag var lite inställd på det. Igår natt var hon vaken och lessen i en timme, dock senare än vanligt... hon vaknade inte förrän halv fyra. Inatt har var hon "bara" lessen i 25 min och då vaknade hon inte förrän tio över fem så det blir senare och det går framåt iaf :)

Igår var en härlig dag med helt underbart friskt höstväder. Var med Marina och kollade på deras nya lgh för att ge lite tips på vad dom kan göra där hemma, dom hade redan väldigt mycket idéer och lägenheten kommer bli såå fin när den är klar, den har verkligen potential. Efter detta var vi förbi och hälsade på Felicias farmor en sväng innan de var dags att gå hem och packa väskan för denna veckas babysim. Hjärtat var inte lika positiv den här gången, men de var mitt eget fel som trodde hon kunde äta mellis efter simningen, men det gör jag inte några fler gånger.... Mätt och belåten ska hon vara då hon hoppar ner i bassängen.

Kvällen slutade med att jag och M slappade i soffan och kollade på filmen Mr Brooks, en ganska bra film faktiskt.

Nu har hjärtat precis vaknat här så nu blir det ny blöja, rena kläder och lite gröt... "Ses" senare idag!

Nästan där

Hjärtat skulle försöka ställa sig upp....

Klarade de!

Och klarade det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0