Favoritsysselsättning

Hjärtats nya favoritsysselsättning är för närvarande att riva ut alla mina tidningar som jag har under vardagsrumsbordet och sitta och bläddra i dom. Är det någon bebis på framsidan så blir hon extra glad, sötnosen min :)

Felicia

Nu har vi precis kommit hem från Fias kalas, massa folk och jätte gott fika. Hjärtat var lite grinig tills hon fick lite välling, sedan blev hon betydligt gladare. Hon har tyvärr varit lite gnällig hela dagen och så brukar hon aldrig vara, jag undrar om det är tänder på gång?!

Nu tror jag vi ska lägga oss i sängen snart och titta på CSI för vi är väldigt trötta här och jag är väldigt täppt i näsan, hoppas verkligen jag mår bättre imorgon.

Flickor, ha så jätte kul på er semester nu... jag ska tänka på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0