Fika date

Idag var min plan VILA eftersom jag blivit så förkyld, men den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig... men vad gör det :) Först tog jag och Marina en prommis med våra små, passade då på att handla lite lunch med mig hem och då hade jag sån tur så hjärtat sov hela tiden på balkongen så jag fick sitta i lugn och ro och äta lunch och mysa med en tidning :)

Efter ett tag ringde Tess och sa att dom var påväg hit från Ö-vik och frågade om jag inte ville möta upp dom för en fika. Planen var att lägga mig och sova med Felicia men sova kan jag göra en annan dag :) Så självklart ville jag det, måste passa på när dom väl är hemma och det var såå roligt och mysigt att träffa dom. Hjärtat myste också på med dom och Erik kommer bli en bra pappa en dag, kan uppfinna hakklappar och allt redan ;)

Nu känner jag att det luktar död bäver här så nu måste jag byta bajsblöja sen ska hjärtat få lite middag och vi ska göra oss ordning för Fias 30-års kalas :)

Tess och Felicia

Tess och hjärtat

Erik och Felicia

Jag vill passa på att säga ett stort TACK till min moster Eva med familj för den här jätte fina klänningen som Felicia fick av er, och TACK för allt annat som ni gett till henne. Vi uppskattar det JÄTTE mycket, ni är alldeles för snälla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0