Godmorgon!

Igår blev det inte så mycket bloggande, hade en sån där dag när jag inte hade lust till någonting så jag kände mig så tråkig så jag trodde ändå ingen ville läsa om mig... :) Var otroligt rastlös av att bara vara hemma, samtidigt som jag inte orkade göra något... normal? Nee inte direkt :)

Men idag är en MYCKET bättre dag och idag har jag tokmycket ärenden att fixa och andra "to do's" och de gillar jag mycket mer :) Nu på förmiddan ska jag vara på BVC med hjärtat för vi ska göra "pingeltestet" och sen blir de säkert vägning och mätning, känns bra nu eftersom hon slutat amma så vill jag kolla så hon går upp som hon ska :)

Sen måste jag åka och hämta våra vinterdäck och åka och byta däck på bilen. Måste packa till mig och hjärtat för vi ska åka bort över helgen och sist men inte minst måste jag åka och handla lite grejjer som behöver tas med. Kommer jag hinna det här?! De hoppas jag verkligen ;)

Vi åker till stugan idag och M kommer efter imorgon för imorgon är det stor kalas för min älskade pappa som fyller 50 år! Hipp hipp hurraaaa! Och sen har M utbildning och fest på lördag så då passar jag och sessan på att stanna kvar i stugan och mysa lite extra :)

Felicia & morfar!

Här är Felicia en dag gammal i famnen på pappa/morfar. Grattis på din födelsedag i förskott, vi ÄLSKAR dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0