Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en tv kväll med tjejerna hemma hos Eva, jätte kul att träffa alla och vi fick verkligen super gott fika. Fruktsallad, glass, hallon och brownies... riktigt vardagslyx som vi är värda lite då och då :)

Glömde imorse att berätta om min duktiga sessa som inte vaknade någongång under natten och var riktigt lessen för att hon var hungrig... vaknade några gånger och ville ha nappen men somnade om på en gång. Sen fick hon lite välling strax före sex, det tyckte jag var en riktigt bra natt och det går verkligen åt rätt håll... Får se om det håller i sig :)

Nu ska jag göra resten av min FAMILJ sällskap som redan ligger och sover, själv har jag myst i soffan till Brothers & Sisters... har verkligen fastnat i den serien :)

God Natt på er alla och Dröm sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0