Tillbaka i vardagen!

Nu är vi hemma igen, och det är som jag alltid sagt... Borta bra men hemma bäst! Men det har varit super skönt att vara iväg några dagar och bara ta det jätte lugnt och äta god mat och massor med andra onyttigheter så nu är det promenader som står på schemat. Har blivit riktigt bortskämd av mamma och pappa med hur mycket hjälp som helst av det mesta, ni är så värdefulla för mig :)

Nu sover hjärtat sin förmiddags "nap", hon måste varit otroligt trött för jag stog och dansade och sjöng med henne i vardagsrummet och när jag tittar ner så sover hon mot min axel... Älskade lilla prinsessa :) Idag har vi föräldraträff på eftermiddan så fram tills dess blir det bara en lugn dag här hemma, jag ska plocka lite och packa upp all vår packning från helgen.

Återkommer om en stund med lite kort från helgen... Hoppas ni har en alldeles underbar måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0