Vår söndag!

Vår dag har bestått av först Idol reprisen eftersom vi missade det i fredags, säger bara Miss Picasso... hon är min favorit, verkligen! Efter blev det lite lunch här hemma, pannkakor och smoothies... gott :) Sedan packade jag och hjärtat ihop vår väska och åkte på babysim i Matfors... gick super bra idag, hon tyckte det var såå roligt.

När vi var hemma igen åkte M och köpte Kinamat som vi precis ätit här och nu har vi hällt upp en skål med godis... vem sa något om att vara nyttig?! :) Hjärtat har precis somnat inne på sitt rum, måste säga att hon sover helt otroligt bra på nätterna sen hon fick eget rum... vilket är jätte bra, då kan det kompensera att det blir tomt utan henne inne hos oss :) Jag har även hunnit med att sätta upp ny gardin i sovrummet och en "guldgran" lyser nu fint i fönstret...

Nu ska jag ta rätt på lite tvätt här sen blir det soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0