Babysim

Idag var vi på Babysim för första gången med hjärtat. Jag var ärligt lite orolig innan för hon är väldigt snuvig och inte riktigt sig lik så jag trodde att det skulle säkert bli en snabb badning för att hon inte skulle orka så mycket. Men vad FEL jag hade :) Har aldrig sett henne tycka något var så roligt, hon skrattade hela babysimmet rakt igenom och plaskade och myste och hade såå kul. Det var helt underbart att se :) Jag blir alldeles varm när jag tänker på hur kul hon tyckte det var.

Efteråt blev hon lite tjött kan man säga, vi hann knappt lämna parkeringen från badhuset förrän hjärtat sov och när vi kom hem sen så sov hon i 2,5 timme, så hon sov över middag och allt... tokkit! Så det blev bara lite välling och lek en stund innan hon somnade om igen för natten och vet ni, det ska jag också göra nu för himmel så trött jag är. Klockan är ju "egentligen" en timme mer så det är väldigt sent för att vara mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0