Kvällsmys

Blev kvar i Härnösand nästan hela dagen idag för vi var ute och promenerade på förmiddan i det helt underbara vädret som var idag. Gick förbi jobbet och åt lunch, fanns massa rester kvar sen festen igår :) Efter vi varit där gick jag och hjärtat förbi "min" nya förvaltning som jag börjar på efter årsskiftet och jag presenterade mig för några av dom som jag ska jobba tillsammans med. Sen blev det en prommis tillbaka till mormor & morfar där sessan fick lite gröt innan vi begav oss hemåt igen.

M åkte och hämtade hem lite Kinamat när jag kom hem för vi "delfirade" idag, jag håller mina tummar och tår så hårt jag kan för er mysen :) Det var super gott med mat! Sen var det nattning av vårt älskade lilla hjärta och sen åkte M och tränade och jag sitter och myser i soffan med lite nötter :)

Badflickan

Badflickan som älskar att bada nuförtiden, känns super kul att få börja på babysim med henne till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0