Lyckan är total!

Idag har mitt älskade hjärta sagt Mamma... flera gånger också, varje gång hon har varit lessen så har hon ropat mamma, och inte ma-ma-ma utan verkligen bara MAMMA :) Och sen har hon blivit nöjd när jag kommit till henne, jag är den lyckligaste Mamman idag, pussade på henne i MASSOR efter och berättade hur mycket jag älskade henne!

Annars har det varit en väldigt lugn och skön söndag så nu är jag redo för en ny vecka! Vi har bara varit hemma hela dagen och myst och lekt med sessan :) Åkte och handlade en liten sväng senare på em och gjorde lite kycklingfilé, klyftpotatis och guacemole till middag och glass till efterrätt..mmm :)

Imorgon ska jag äntligen få fixa mitt hår, vet inte riktigt hur än men det ska bli helt UNDERBART!

Skatten i magen

Älskade skatten i min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0