Mitt hjärta kryper

Hjärtat tog sina första staplande krypsteg idag på fömiddagen ute i hallen, jag ställde vällingflaskan framför henne och den lockade tillräckligt mycket för att försöka :) Det är en väldigt blandad stil av ålning och krypning men emellanåt får hon till en riktig kryp stil så hon kommer nog finslipa på tekniken de närmaste dagarna kan jag tänka mig :) Världens duktigaste lilla sessa har en väldigt stolt mamma just nu ;) Men jag såg genast flera saker som jag fick springa omkring och ta bort för genast kommer hon åt så mycket mer.... Och dammsuga kommer jag få göra ofta för annars blir jag avslöjad om jag har dammigt ;) Kanske är en bra morot :)

Förstår inte var jag lagt kabeln till kameran... jag vill ju lägga in kort :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0