Vår dag!

Idag tog vi det väldigt lugnt på förmiddagen här hemma och bara lekte och myste :) Vid ett tiden ringde Sara så då packade vi ihop oss och åkte och hälsade på Sara & Meja i deras nya hus i Kovland, jätte fint och jätte mysigt och barnvänligt område. Är så roligt att se de små när de träffas, man ser ju att de verkligen förstår att det är någon i deras egen storlek... Felicia vill ta på andra barn hela tiden när de är i närheten.

Sara och jag myste med lite kaffe och pepparkaks muffins som jag tog med mig och barnen fick leka och krypa omkring på golvet, jätte roligt med playdate :)

Skjuts

Du kan väl skjutsa mig en bit kompis ;)

Krypning

Felicia visar upp sina nya krypkonster :)

Sara & Meja

Sara & Meja

Sötnosarna

Sötnosarna leker med min ROSA plånbok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0