Alltid roligt med nytt

Blir ett snabbt inlägg nu för jag ska fortsätta att vara duktig här hemma, håller på med sånt tråkigt fix som att rensa i byrålådor och liknande, men otroligt roligt när det är klart. Blir så mycket roligare att plocka fram kläder när det är ordning och reda :)

Hjärtat sover ute på balkongen nu, måste vara otroligt härligt att ligga nerbäddad och sova i den här otroligt fräscha höstluften, tänk om jag också fick göra de ;)

Höst!

Tycker det är så otroligt fint ute nu när löven skiftar i massor med olika färger, är helt underbart att vara ute och promenera när luften känns så fräsch


Blev mest shoppat hem häromdagen och sen ett regnställ till Felicia och lite småfix och sånt är kanske inte så roligt att se, men jag lägger ut en bild på min nya höstjacka som jag kanske får premiäranvända idag för jag tyckte de verkade lite kyligare. Sen hittade jag äntligen krukor till hyllan som jag sökt så nu är det också klart för att visa!

Jacka


Bilden gör inte jackan riktigt rättvisa tycker jag, får ta en bild när den sitter på istället. Nya schalen som jag köpte till häromdan, brun och rosa... I love it!

Hyllan

Äntligen helt klart med hyllan, att det skulle vara såå svårt att hitta vita krukor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0