Bad & Nattning

M håller just nu på att bada Felicia, som varje kväll nästan... oftast han som gör det, såå mysigt att höra hur dom busar och leker med varann där inne. Själv så håller jag på att plocka undan efter middan, blev kycklinggratäng med mango chutney idag, jätte gott!

Det blev förresten en hel dag ute på Birsta, vi fick även sällskap av Sara & Meja... roligt att se hur de små sejerna sitter och tittar på varandra och pratar på ett sätt som vi andra absolut inte förstår :) Blev VÄLDIGT mycket shoppat idag, kanske mer än vad jag tänkt mig, men det är roligt det med ibland. Kommer lite smakprov senare, efter jag ammat och lagt Felicia. Får heller inte missa IDOL och Desperata fruar, en riktig tv-kväll... Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0