Dagens shopping!

Jag sa tidigare att jag skulle lägga ut bilder på dagens shopping, det blev dock bara kläder till hjärtat och inget till mamman. Jag väntar själv med spänning på mina jeans som jag beställt från Sthlm, det är ett par super snygga G-Star jeans... hoppas bara dom sitter som jag vill att dom ska!

Blev som jag tidigare sa en vinteroverall inhandlat idag, bilden gör den dock inte rättvisa tycker jag... rosa färgen ser så "dassig" ut.

Overall


Sen så blev det lite Hello Kitty kläder som är lätta att kombinera tillsammans med någon av sessans kjolar.

Hello Kitty


Och sist men inte MINST, så blev det en liten present till M :)

Pappa!


Nu ska jag mysa lite med sessan innan det är dags för henne att sova, Mårten håller på att bada henne just nu. Sen blir det fortsättning på IDOL, där det är en fd Härnösandsbo med, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0