Dop

Idag har vi varit på dop för Nellie, mycket folk och jätte god mat och fika. Älskar att gå på dop, tycker det är så himla fint men jag har svårt att hålla tårarna tillbaka :) Men jag ljuger om jag säger att det inte var skönt att åka hem när vi begav oss för oj vad livat det blir när det är så många barn på ett och samma ställe. Sessan skötte sig exemplariskt i kyrkan fastän hon är väldigt gnällig på grund av hennes förkylning. Ingenting är bra tycker hon just nu och är inte alls sig lik... hoppas verkligen de vänder snart.

Jag själv höll på att brya ihop imorse när jag skulle plocka fram några kläder att ha på dopet, slutade med att jag rev ut hela min garderob i ren frustration på golvet i sovrummet. Var har alla mina kläder tagit vägen, har jag gått i trasorna som hänger i min garderob?! Imorgon ska jag RENSA i min garderob och slänga ut det mesta, jag behöver verkligen förnya mig. Slutade med att jag gjorde ordning Felicia och allt med mig själv utom kläder och packade ihop oss två och ner på stan för att shoppa nått att ha på dopet. Köpte ett nytt "kit" på Gina, en brun stickad klänning med naturvita leggings och ett halsband, till detta hade jag mina bruna stövlar. Hann i stressen inte riktigt känna efter men jag tror att de blev bra, tror att jag kommer använda dessa kläder många gånger :)

Jag och Felicia

Jag tillsammans med mitt hjärta, jag är som vanligt på väg att blunda på kortet men de bjuder jag på ;)

Hjärtat


Hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0