En stor dag!

Idag blir min älskade lilla sessa ett halvår, kan inte förstå att det gått så fort redan.... var tog tiden vägen egentligen. Är ju en stor dag för mig också, jag har varit mamma i ett halvår. Har inte riktigt förstått än att jag verkligen är det, kan ibland titta på Felicia och undra vad jag har gjort för att förtjäna att få en så underbar liten skatt. Hon är verkligen mitt allt, skulle gå genom eld och vatten för hennes skull. Älskar henne över allting annat *hjärta*

Min bror hade köpt en jätte tuff puma dress till hjärtat, kan lägga ut en bild senare idag. Hon fick även en liten present nu på morgonen av sin mamma & pappa, lite kläder.... ovanligt ;) Kanske kommer ett smakprov på dom också. F sover nu så jag ska passa på att äta lite frukost och sen ska jag bara mysa och krama på henne hela dagen, ska nog gå en sväng på kyrkis på eftermiddan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0